9 Ocak 2013 Çarşamba

Belki Bir İhtimal - Makber


Bölüm1

resimlerde anca mutluluk görüntüsü
içimde gelen bi sarki özleminin gürültüsü
yalnizlik disinda hiç bisiym kalmamis
bi sen bi yoklugun varya iki tarafli ölümsünüz

simdi nerdesin demicem artik
seni su yagmur kadar ben saf ve temiz sandim
yanildim oysa baya degismissin
1 kaç asir geçse dahi hatirlarim tadini

unutmadim kadinim senle geçen zamani ben
bitirmisti senle bizi ona karsi adimin
gittigin o adam seni seviyorsa sanirim
gözlerin bozulmus senin göremiyosun yakini

derin bi his kadar hayatinda kalaiym
biraz umut ektim sana sözlerim ve dahasi
onca sarki var adina laik olan fakat
sen yüzümün akligina yakismayan karasin

Nakarat X2
meraklanma bigün bulusuruz
belki bi ihtimal benim oldugunu unuturum
ya da beni biraktigin o yerde
seni bekleyip saatlerce otururum

Bölüm2

biraz toparlan akti gözlerinin boyasi
içinden hiç gelmiyomu aynalardan kaçasin
taze biraktim seni simdi görüyorumda
baya bayatlasmis artik dudaklarinin mayasi

nasil yani baskasi
sen onunla uyurken mi çok bi baskasin
neden böyle bilmiyorum suan ama
sen hayatimin hiç bitmeyen bi sayfasin

ne ince bi notasn sana yazan
su kalbimin dolmuyodu kotasi bilmioysun be kadin
bikez olsn beni anlasaydin eer
ayrilik semalarina hiç girmicekti rotamiz

suan senle oturdugumuz banktayim
gözlerini yesilinde yerim hiç mi kalmadi
sen yüzünden bozuldu bu gözlerimin vanasi
özleminin krizileri eskisinden daha sik

Nakarat X2
meraklanma bigün bulusuruz
belki bi ihtimal benim oldugunu unuturum
ya da beni biraktigin o yerde
seni bekleyip saatlerce otururum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder