23 Ocak 2013 Çarşamba

Böyle Kaderin - Mahsun Kırmızıgül


Bir rihtim kenarinda
Sonsuzluga bakarim
Uçun göçmen kuslar uçun
Hasretlerdeyim nöbetlerdeyim
Benim gönlüm yarali
Sevdalardayim duraklardayim
Benim kalbim yarali
Insanlar içinde bir basimayim
Dönülmez yollarda çikmazlardayim
Yarini olmayan bir hayattayim
Seviyorum seni senden habersiz
Sahidim olsun bu daglar
Sahidim olsun insanlar
Eger sana kavusmazsam
Sarsin beni topraklar

Siir:
Bir rihtim kenarinda yine onsuz
Çaresiz bir basimayim
Uçun turnalar göçmen kuslar uçun
Onu öylesine sevdimki
Yüregime kalbime ve hatta hücrelerime kadar isledi
Ama o bilmezki mutsuzlugu yorgunlugu yalnizligi
Herkes böylesine mutluyken ya ben
ben böyle sansin ben böyle hayatin
Ben böyle kaderin
Sevdigim var bu ellerde
Uçun göçmen kuslar uçun
Hasretlerdeyim nöbetlerdeyim
Benim gönlüm yarali
Sevdalardayim duraklardayim
Benim kalbim yarali

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder