20 Ocak 2013 Pazar

Elimde Kaybolan Yaşam - Makber


Verse1:
Sol yanimda sancilar sayfalarda satirlar
Duygularda yok içimde ben bu yolda tarimar
Yanimda kimse yokken anilarla basbasaydim
Istedigim hayat degil bu evet sende haklisin

Yasamak nedir ki? Onca yilda göremedim ben
Gecem gündüzümdü sanki isik tuttu karanlik
Simdi elveda zamani geldi umut elde bitti
Zorla geldi o da herkes gibi çekip gitti

Suç benimdi biliyorum ve zor durumda kaldim
Aglamakli gözlerimle tükenmisti yaslarim
Gitmek istemistim oysa bende vardi haklarin
Yasami anladim sonunda önüme çikti seytanim

Dur demistim bende oysa canimi alsa üzülmem
Korku yoktu hakim elde kaygi vardi git desem
Giderdimde biliyorum inan senide silmesem
Depresif bir insan oldum gidermisin gel desem

Nakarat:2x
Sende vardin elde kaybolan yasam gibi
Sende vardin duygular benim gibi
Zorda kaldim anlatilmaz olsa da
Sende vardin bende sevgi kalmasa da

Verse2:
Gel desem yanimda yoksun istemezsin sen beni
Git desem bu kalbe satti kaldi sende güzleri
Sayamadim ben kaç gün oldu geçmisin o izleri
Durduraksiz seni düsündüm Satirlarda izleri

Karnevan düs içinde asi kalbe damladi
Iz mi satti bende oysa hatirayi sakladi
Korku vardi dün gecemde uykularda sanki kaçti
Bir mesaj çikti oysa hayaller nerde kaldi?

Arkadan gelendim oysa arkanaysa bakmadin
Üsüdüm hergün içimi desti sensiz oldum anladim
Son bir çare yok bu kalbe söz geçirmez olmusum
Düslerim seninle oysa bende karaye vurmusum

Alkolim sigara dumani yarami kapamis olsaki
Seni düsündüm her dakika öyle sarhos olmusumki
Inanmazdim hayatta tek sorunda sen degildin
Her keder bende bol ve simdi sende nerden?..

Nakarat:2x
Sende vardin elde kaybolan yasam gibi
Sende vardin duygular benim gibi
Zorda kaldim anlatilmaz olsa da
Sende vardin bende sevgi kalmasa da

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder