11 Ocak 2013 Cuma

Gölgem Masum - Major Es


Elveda sana darginligim vaarr
cinayetle katledildi sevdigim bu manzara
fisildanan kulagimda gereksiz bi tantana
bak gözümde iflas rüyalarima saklan
sinirlerimi parçaliyor damarlarima basman


ve hosçakalin tesiriyle hissiyati bogdum
düstü hayat gözlerimden metanetimi kovdum
böyle yagdi sonbaharin bulutlari da üstüme
en uzaklara yolladim da duygularimi sürgüne

yagmurlarda islanip ben kayiplarimi aradim
savas çikip çarpisinca dostlarimi tanidim
yanginlarin külünden de insa ettigim hayali
sahte duygu darbesiyle yikip gittim basim dik

simdi elde bir fotograf
cepte kalan hayaller
ve aynada kendi yüzüne bakamayan bir adam..
ellerimde sorular
infaz et esgalim iflas

nakarat :


gölgem masum
basimi aldim ben ellerimin arasina
yol sonuna kendim vardim ben ,

aklimda birçok artik var
üsüyorum sözlerin beni kirdikça
atesimi kendim yaktim ben

çok sikildim inan ki biktim artik
benim attigim bütün adimlarim fiyaskoyla sonuçlandi
silik kaldi yazdiklarim sabrim öldü
sansim döndü sandim lakin anlamadan basim döndü


dümenlerim kirik bak maddiyatta halim mat
konu derin anlamazsan gel hayata böyle bak
bitti bütün kozlarim da sanki artik sonum bu
kanayan diz kapaklarim yoketmisti huzuru


gel ve kaldir beni varsa bir gramcik merhamet
bagir sevgi sözlerini gel dilinle merhem et
benim orkestram tek ve sarkilarim hüzünlü
sen ve senden kalanlar dolduruyor günlügü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder