2 Ocak 2013 Çarşamba

Hayat Devam Ediyor - Cash Flow


VOLKAN;

Huzur ve gurur kosturduk durduk
durumlar kötü sizleri susturduk
bayrak bu seferse bizde
bu güne kadar hep sustuk hep mi susturulduk
aydinlikta karanliklar içinde kaldik
tek kisilik ordu kurduk durmadik savastik
piriltili denizlerde limanlara dogru yanastik
belki yanlis yapmistik ya da biz hakliydik
inan bana biz farkliydik yüreklere saklanmistik
yarari olmadi bunun bize hiçbir hususta
kaldik çalismaksizin hayat yokusunda
çürümeye terk edildim kahpe felek kogusunda
mühebbete çarpismisim ben dogusumda
düz çizgisinde gitmekte olan hayatimda
haksizlik hep olunca kalmamis kimsem
baktim bir sagima bir soluma


NAKARAT
Yine hayat devam ediyor aci ve çileyle
ama yilmadik yikilmadik sizi bile bile
Yine hayat devam ediyor hayallerim ile
ama basaricaz bir gün helal yada hile ile

ÇAGDAS;

bu parça benim Izmir yer alti yerim
çok kanca attim ve sokaklarda delirdim
bornovanin kenar mahallelerinde belirdim
cevabimi hep raple gerçeklerle verdim
benim derdim sensiz olmak ya da olmamak
solmamak sansa kaldim ders notlarim aldi
Allah'in belasi piç beni derde saldi
çilemi acimi görmedi rüyalara daldi
sorumlu egitimdeki ögretmenler maldi
anlayanlar anliyor bu kahbelikleri
bu kelimeler niceliklerimin sesi
içi sünger dolu olanin kesilir nefesi
ensesi kalin anlattiklarisa yalin
dalin bu adi it çakal geçinenlere
ellerime kelepçeler vursa bile dile
gelecek bu liriklerim sizi bile bile

NAKARAT
Yine hayat devam ediyor aci ve çileyle
ama yilmadik yikilmadik sizi bile bile
Yine hayat devam ediyor hayallerim ile
ama basaricaz bir gün helal yada hile ile

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder