12 Ocak 2013 Cumartesi

Hiç Bırakma - Mat


Sensin benim en çok korktugum çekindigim
sensin heyecanla gece gündüz düsledigim
sana dokunamam ki sen yanimda olmadikça
kendim olamam ki sen yanimda kalmadikça

seni ben sevemem ki gözlerini görmedikçe
sana ben kizamam ki sen olmaz deyip gitmedikçe
seni birakamam ki yanagindan öpmedikçe
kendim olamam ki sevdigini bilmedikçe

günlerin getirdigi hasret
seni bensiz yapmasin
ellerin getirdigi haset
seni benden almasin

kendim olamam ki sevdigini bilmedikçe
gitme sakin gitme ölürüm seni görmedikçe

seni ben göremem ki sana yakin durmadikça
sana ben bakamam ki ellerini tutmadikça
seni unutamam ki sen beni unutmadikça
kendim olamam ki sen yanimda olmadikça
sensiz yapamam ki n'olur beni hiç birakma

günlerin getirdigi hasret
seni bensiz yapmasin
ellerin getirdigi haset
seni benden almasin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder