21 Ocak 2013 Pazartesi

Hiç Olmadığım Kadar - Major Es


Verse:

Mesafeler var hiç olmadigi kadar
deniz kenarinda sisliyim hiç olmadigim kadar
hangi hali giysem de yakismiyor
dumandan gözükmüyor çarelerim boguldugum kadar

elbette bir derdi var yalnizligin benimle
susuyor vazgeçince kulaklarin sesimden
düsüyor mimiklerim yüzümden dogrularim dilimden
rüzgarlarin ayriliyor tenimden

bununla yasanmaz
kalbimin en dibinde bir kadin
dilinde aldatilmis dogrular
gözünde ayrilik
saçinda sonbahar
inan ki sapliyor cümlelerden biçaklarini ruhuma

bu son baska sefer yok
baska kusku yok
baska hayal baska zaman baska fayda yok
sindi içime yalanlar
dokunsalar parçalanir mecalim
baska gücüm yok


Nakarat:

yalnizligi gecelere sakladim
uçurumlar yaratiyorum
beni al burdan diye yalvarsam
duyar mi sesimi yarinlar

sessizligi dudagima sapladim
gündüzleri kanatiyorum
yine yollar var bana aklimdan
sorar mi adimi dudaklar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder