11 Ocak 2013 Cuma

İki Satırlık Vedalar - Major Es


verse1:

Yalniz adam bos sokagin makbul ziyaretçisi
bu sarki degersizin tek kalisa tepkisi
anlasilmaz kiymetsizin gelmesiyle gitmesi
kurban olan hangimizdir, katilimiz hangisi?

ezberledim düse kalka varlik ile yoklugu
gün geçtikçe artmakta insan yoksullugum
an gelecek sendeleyeceksin an gelecek üzüleceksin
iste sen de böyle beni seveceksin

yaslansan da omzuma kollarim hiç dayanmaz
yipranan bu ask magduru aglamadan avunmaz
güvendigim onca kapi kilitli var bu iste çeliski
kader benim faytonum ve karamsar bir seyirli

geçilmez bahtinin sert yollari
hayat elimden aldi benim en sevdigim sarkimi
animsadigim bir sen kaldin, sen de yarim kaldin
bende adin kaldi, simdi yalniz kaldim!


nakarat:
iki satirlik vedanin adresi kalbim, kaygim bunda ya
eski püskü yalanlarinla mümkün degil beni kandirman
derman salkimi benden haciz ki batar gider günes ufkumdan
gitmek bana hiç çare degil ki kalsam yanima da varmazlar


verse2:

alaca bir karanlik sahici bir korku
artik zifiri siyahlik bir isiga varmali
kurdugun bütün düslerinden teker teker siyril
benimle biriktirdigin anilardan vazgeç

umut döküntüleriyle selamladim huzuru
sana verdigim sevgimin yoktu inan kusuru
dönde bir bak aynadaki yansimana, gördüklerini anlat bana
beraber aglasalim ugruna

dramatik bir sonla kurtuldum basimdaki saçmaliklardan
öten bülbül misali haykirislardan
nefsi kanaatimle takasladim ben an be an
ben de müskül yollarda kayip verdim yiginla

nacizane müsrifim ki harabeye varacak
kim çetin savas ardinda daim dimdik duracak
muhtemel bir katilim süpheli gözler üstümde
sarmas dolas hislerim ulasamiyorum kendime

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder