8 Ocak 2013 Salı

Kara Toprak (Aşık Veysel) - Manga


Dost dost diye nice nicesine sarildim,
Dost dost diye nice nicesine sarildim

Benim sadik yarim kara topraktir
Beyhude dolandim bosa yoruldum
Benim sadik yarim kara topraktir
Beyhude dolandim bosa yoruldum.

Ne bir vefa gördüm ne faydalandim,
Her türlü istegimi ya topraktan aldim

Benim sadik yarim kara topraktir,
Beyhude dolandim bosa yoruldum
Benim sadik yarim kara topraktir
Beyhude dolandim bosa yoruldum.

Dilegin varsa iste Allah'tan,
Almak için uzak gitme topraktan
Cömertlik topraga ya verilmis haktan
Benim sadik yarim kara toprak,

Hakikat ararsan açik bir nokta,
Allah kula yakin
Kul da Allah'a
Hakkin gizli hazinesi toprakta
Benim sadik yarim kara toprak

Benim sadik yarim kara topraktir,
Beyhude dolandim bosa yoruldum
Benim sadik yarim kara topraktir
Beyhude dolandim bosa yoruldum. (x2)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder