21 Ocak 2013 Pazartesi

Kendimi Ararken(Düet Aleyh Safern) - Major Es


Aleyh Safern Verse:

Hayat mi terse döner yasadiklarin bayar mi
on dokuz yildir bosa yordum sanirim bu adimlarimi.
sen esittir ben demekse bende olan adin mi
sende olani batirdin aska karsi yükün agirdir.

ve bogazimda takildi simdi kahveninde telvesi,
kirk yil hatri varsa bunun on bir ayda neden gitti.
hatirladimda unutmustun ve vardi bir baska birisi,
yavastan enjekte ettim damarlarima seni.

dudaklarimda ismini geçirmenin korkusuyla
yasamaksa ölüm yanasmadan buruk basar ayaklarim.
ve içtiklerimin etkisiyle gözaltlarim mora çalar,
ona çalsam bu sarkiyi dinlermi gözçukurlarimdan

selamun aleyküm hüzün,yine seninle beraberim,
geçirdigim bu günlerin zorlugunu bilemedim.
ve birileri can atip duruyor sanki dilimi yormak için.
içine hapsedip biraktigin o güvercinim ben

yok bir güvencesi,iliklerimi betonlarinda üsüttüm.
ve düsürdüm kalemi bu yolun yok mu dönüsü
sen ugruna onlarca sarki yapsamda yaranamam,
yarana mi bassam illa hadi eyvallah görüsürüz..

Nakarat x2:
dudaklarini mühürle ne olur
avazin çiktigi kadar beni sev
bazen yok oluyorum
sokakta kendimi ararken

geri dönmek kolay degil
ne yaptiysam da olmuyor
suçlu yüzüm düser yine
ben sevsem de o bilmiyor


Major ES Verse:

karanlikti cinayet, elinde kanli biçaklar,
sisli gözlerimde yagmur misafirdi her aksam.
sahte cümleler dilinde elvedanin rolünde,
son sözünü hislerime kefen yaptim maalesef

sig gülüsler en derinde saklar elbet kaygiyi,
hayatimsa mutlulugun rihtiminda yabanci.
geçti zaman, bakamadim ben aynalara.
zaten kayip yüzümdeki çizgilerin adlari

bu evde köhne yalnizliklar koyar benle basini yastiga
söndürsem de yanginlarim, tutusmakta inatla.
arta kalan hayaletin ne ister bu adamdan
yasam denen parodide kim uzaktir yalandan

can çekisir kulaklarda bu sairin nagmeleri,
sancilidir sehirlerde gökyüzünün matemi.
eksilir ve yarim kalir harcanan sükunetim,
sarsilan bir ifade ve güvenden ibaretim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder