10 Ocak 2013 Perşembe

Motor - Malt


Dönülmez aksamin ufkundaysan
U dönüp ters yöne giremiyorsan
Olmuyor diye aglama

Bagir benim gibi
Birak kisilsin sesin
Sok lafini, depon dolsun
Gazla hiçbirsey olmamis gibi

Bir takim laleler aldim
Isyan pazarindan
Arka bahçeler için idealmis
En sarisindan

Çekilin yolumdan
Geri geri geliyorum
Kimler ne kaziklar atmis
Camdan bakarken görüyorum

Çekilin yolumdan
Geri geri geliyorum
Ben artik eski ben degilim
Dönüstüm, degistim, çok içtim, geliyorum

Ahimi alanlar gelsin
Boy sirasi tek tek dizilsin

Ben herzaman söyledim
Ilahi adalet var dedim
Sabrettim, bekledim
Dogru zaman gelecek dedim

Bazi laleler almistim
Isyan pazarindan
Tüm gerekenler yapilsin
Baslasinlar ön siradan

Çekilin yolumdan
Geri geri geliyorum
Kimler ne kaziklar atmis
Camdan bakarken görüyorum

Çekilin yolumdan
Geri geri geliyorum
Ben artik eski ben degilim
Çok içtim, geliyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder