11 Ocak 2013 Cuma

Neler Oluyor- Mavi


Seslendim geçmise anilar duymadi beni
Özlemle aradim o gülen eski yüzleri
Yorgun bir kus sanki çirpindi durdu ellerim
Rüzgarla savruldum titredim bir yaprak gibi

Neler oluyor bu dünyaya
Neler oluyor insanlara
Neler oluyor dostluklara
Yasanan bunca yildan sonra

Neler oluyor rüyalara
Neler oluyor umutlara
Neler oluyor bilme bana
Geçtigim bunca yoldan sonra

Bitmeyen bir yolun sonunda sanki sevgiler
Içime sinmiyor sinmiyor ne yapsam günler
Bilmem ki nerede simsicak gördügüm rüya
Simdi çok uzakta yasanan o eski sevdam

Neler oluyor bu dünyaya
Neler oluyor insanlara
Neler oluyor dostluklara
Yasanan bunca yildan sonra

Neler oluyor rüyalara
Neler oluyor umutlara
Neler oluyor bilme bana
Geçtigim bunca yoldan sonra

Neler oluyor
Neler oluyor rüyalara
Neler oluyor umutlara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder