14 Ocak 2013 Pazartesi

O Neydi O - Mazhar Fuat Özkan (MFÖ)


Ömür boyu unutulmaz
Içimizdeki büyük deprem
O neydi o, o önce hafiften
Sonra korkutarak varken yok olmak

Sabah oluyor yeni bir tuzak
Benim sabahlarimdan çok uzak
O neydi o

Kendi kendime neler ettim
Bosu bosuna bir telas
Kaç kere ölmek istedim ama
Ömür boyu unutulmaz
Içimizdeki büyük deprem
O neydi o, o önce hafiften
Sonra korkutarak varken yok olmak

Sabah oluyor yeni bir tuzak
Benim sabahlarimdan çok uzak
O neydi o

Kendi kendime neler ettim
Bosu bosuna bir telas
Kaç kere ölmek istedim ama
Sevisirken yavas yavas

Sabah oluyor yeni bir tuzak
Benim sabahlarimdan çok uzak

Ömür boyu unutulmaz
Içimizdeki büyük deprem
O neydi o, o önce hafiften
Sonra korkutarak varken yok olmak

Sabah oluyor yeni bir tuzak
Benim sabahlarimdan çok uzak

O neydi o
Içimizdeki deprem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder