5 Ocak 2013 Cumartesi

Ölurum Askindan - Mahkum


Ölüyorum askindan öldüm bak
kimsede görmedi bilmedi halimi
daglar yollar hic farketmez
daglar askimiza manimi
kolaydi gitmek sen onu sectin
gülmez gözlerim beni terk ettin
belkide gittin baska diyarlara
dayanamam askim dön gel yanimaa

gelsin ecelim ne çare bana
ölsem bile ben yine seninim
tabudumdan kalkip askim
yine ben seni severim
gercek aski seninle tattim
vede ben senden ögrendim
asiktir sana bu kalbim
ben sensiz neylerim
birakmam elini ölümüne tuttum
gecmislerimi hepten unuttum
tüm hayallerimi ben sana kurdum
vede ben sensiz yasayamaz oldum
soldum sensiz sen gidiyorken
sen beni vurdun tam kalbimden
ben seni böyle sevmisken
gidersen askim ölürüm ben

gecenin bi vakti uyuyamaz oldum
aklima geldi gözlerin
bense kendimi seninle buldum
her nefesimde özlerim
tüm hayallerim hep senin için
tüm dualarim seninle bebegim
bütün bu kalbim sadece senin
bense her zaman hep seninleyim
bir ask düsledim tipki senin gibi
bir dilek diledim senin gibi sevgili
kördügüm olmus hayatimi
aydinlattin günes misali
bitemez askimiz olurum mani
kalmadi kalemimin kalmadi hali
haykira haykira söylüyorum seviyorum seni

dön geri askim takma maziyi
dön geri askim sil bütün herseyi
kurtulamadim daha yalan asklardan
sen ve ben kaçalim buralardan
arkaya dönmeden iz birakmadan
sonsuza kadar sen benim askim
elini tutarim hic birakmadan
ölürüm askindan askindan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder