9 Ocak 2013 Çarşamba

Rüzgarın Esintisi - Makber


Bölüm 1

Böyle degildim degistim zmana karsi
Neden demek zor gelio sebeplerim kalsin
Beni sorunlarim yakti
Bu sokagin kaldirimlarinda yalniz kaldim

Saatlerce bekledim bigün
Gelir diye yalniz olamayan bi hayali
Rüzgarin esintisinden ilham alir sarkilarim
Sende öylesin hayatimdan geçip gittin

Dayanamam bilirsin çnkü bende yorgunum
Bu yük fazla geldi çökertirken omzumu
Sen diyen su dudaklarima dahi biraz suskunum
Beni kala alipta sakin bölme uykunu

Derinden gelen bi ses duyarisin inceden
Yagan bütün yagmurlar üstünde toplanir
Çünkü sensizlik öyle beter bi duygu ki
Yasarken ölümeyi anca bu kadar anlatir

Nakarat X2
Hiçinlasti sahilin denizleri
Rüzgar onca mesefaden kokunu yine getirdi
Bu sefer yenildim
O dalgalar benden alip seni ele geçirdi

Bölüm2

Simdi mesafemiz artti
Çünkü bi kaç sefesizden nasibimi aldim
Hatirladinmi 3 gün önce ayrilip
Ertesinde el ele baskasiyla yakaladigimi

O gün dedim sana kaybol burdan artik
Senle olan resimleri çöp kutuma attim
ve bi kez daha sana inanmistim aslinda
Bi kez daha kandir beni içinde kalmasin

Yalan çikti çünkü masumiyet fasillari
Napiyim ben olmadan sürekli bi baskasini
Denersin çnkü bunu yapmak kolay sana
Içkinin yaninda meze hayatlarda kobaysin

Gecenin bi vakti akla gelen gözlerin
Hiç bi ilaç dindirmiyo bu bendeki özlemi
En çok seni su yagmura benzetirken
Bekliyodum bir damla dudaklarima düsmeni

Nakarat X2
Hiçinlasti sahilin denizleri
Rüzgar onca mesefaden kokunu yine getirdi
Bu sefer yenildim
O dalgalar benden alip seni ele geçirdi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder