10 Ocak 2013 Perşembe

Sana Hitaben - Major Gökberk


Hayatti bence birakan sayfalarca bende ani
annem derdi aldatilmak askin en zor yani
hayal meyal hatirladim ayrildigimiz ilk günü
Belli etmesemde içimde vardi bi üzüntü

üzülme sen (sen), sagligim gayet yerinde
geçemezmis sözde askin önüne para bile
neyse düsünüyorum uyku bastirsa dahi
aldatilsamda kalbim senden vazgeçmicek gibi

kaç meridyen uzagimdasin ulusabilmek çokmu zor ?
hayli dostum vardi ama gelen gidiyor.
sadece melodiler oldu ardadasim benim bak
sevmedigini söylerken gözlerime bak (bak)

esir almis seni bu izmirin görkemli gösterisi
bende aski gözler anlatir peki senin kini?
sabahin yedisinde beynimi tazeleyen duman
tabi ben kötüyüm yani ayni ali kaptan

Simdi bak,simdi bak yaziyorum ben yine
Sevmedigini bildigim halde sana hitaben yine
Eskide kaldi sahi kalemimden düsmesende
Okuyarak degil yasiayarak ögrendim senide.

biraz daha sakin olmam gerekiyor degil mi? Ha?
sevgin kir oldu göz yasimla yikamadim mi?
yolum yok senden ayri gelirse salavatim
ask denizinde yoksan gemilerimi batiririm

seninle her zorluk kolay gelir yikilmadim
harmanliktan ölsem bile baskasina yazilmadim
sevgini güzelcene ayikladim sonum budur
vücudumu birak al sen kalbimi uyustur.

birakma anne , birde sen yanliz birakma
bir daha içmicem lütfen beni serseri sanma
sen o dallamayla hayal kurarken yarina hiç
endisen oldumu acmassak gözlerimizi yarina?

simdi bak yazilan hersey yasamdan alinti
ne kadar bagirsamda kulaklarinda fisilti
hergünüm ayni benim inan ki sikildim
geri dönmez diyorlardi o simdi inandim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder