21 Ocak 2013 Pazartesi

Ülkem Ağlar - Mahsun Kırmızıgül


Güzel ülkem olmus rüsvet
Devletimi sarmis tuzak yumagi
Adam olan çalmaz yemez harami
Bu nasil adalet vay hakim baba

Aglar aglar ülkem aglar
Ne hale düstük anamiz aglar

Isçi memur esnaf unuttu gülmeyi
Köylü emekli dul çeker çileyi
Hirsizlara gitmis verdigimiz vergi
Hesabi sorun sorun vay hakim baba

Aglar aglar ülkem aglar
Ne hale düstük anamiz aglar

Korku telas almis bu güzel ülkeyi
Yolsuzluklar sarmis dört bir yerini
Hirsiz adam olmus ezer garibi
Sikayetim sana yüce Allahim

Aglar aglar ülkem aglar
Ne hale düstük anamiz aglar

Koltuk sevdasindan heo ayni camcazlar
Ekmek kavgasindan yoksul insanlar
Hey Allahtan korkmaz vurdum duymazlar
Sikayetim sana yüce Allahim

Aglar aglar ülkem aglar
Ne hale düstük anamiz aglar

Koltuk sevdasinda hep ayni cambazlar
Ekmek kavgasinda yoksul insanlar
Hey Allahtan korkmaz vurdum duymazlar
Sikayetim sana yüce Allahim

Aglar aglar ülkem aglar
Ne hale düstük anamiz aglar

Devlet mali deniz yemeyen keriz
Diye diye beyler bitirdiniz
Bu cennet ülkeyi cehennem ettiniz
Bu nasil adalet ey hakim baba

Aglar aglar ülkem aglar
Ne hale düstük anamiz aglar

Ey benim insanim ey benim halkim
Daha geç olmadan artik uyanalim
Yalana dolana yeter kanmayalim
Yarinlar bizimdir ey benim halkim
Aglar aglar ülkem aglar

Aglar aglar ülkem aglar
Ne hale düstük anamiz aglar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder