11 Ocak 2013 Cuma

Uyansam Yanında (Ft. Selim Keskin) - Major Es


Emre keskin verse:

inandim ne oldu sonuçlar ayni hep
günesi solduran sabaha sorma pek
duramam öyle hep yüzüne bakmadan
durdurup birine adini sormadan

yanima kalanim ol yine
yüzüme gülümseyip de yüzünü dönme
ve canimi alma hep birak kalsin bana
hüzünü seçme pek

umudum olmasa yarindan çikip
duramam halimi sormazsan kalip
kafana takilani sormazsan kalir
içimde bir çok sey hep yanlisim

aglarim olmazsan diye
halim dert tasa içinde
aklimdan bir an çikamaz adin ki
saklidir içimde sen ve de gülüsler


nakarat:

gülüsün aslinda benim mekanim
yeri dolmasin yüzüne hayran
adindaki anlamin yüzüme katlanisindaki halinin
durusu baskadir

yine halin yoksa da gel yanima
aldanir hislerim ah bakisa
uykusuz bu gözleri kapatirken
uyansam yaninda


selim keskin verse:

kalmadi, gücüm de kalmadi
ben istesem de olmuyorsa benimle kalmasin
düsünmek kar kalir yaninda kimse kalmamis
sen istedigin kadar söyle basit yalanlari

duydum yine kanmadim
ben kendimden kaçmadim
bana sorsan gelir anlatirdim
gitmek ya da kalmayi

gitmeli mi ya da kalmali mi
geri dönmemeyi ben istemedim hiç
dönme geri unut ismimi
sana her gelen aratir gideni


nakarat:

gülüsün aslinda benim mekanim
yeri dolmasin yüzüne hayran
adindaki anlamin yüzüme katlanisindaki halinin
durusu baskadir

yine halin yoksa da gel yanima
aldanir hislerim ah bakisa
uykusuz bu gözleri kapatirken
uyansam yaninda


major es verse:

denemeye deger mi peki?
yalan olsam yine de sever misin?
cam kiriklarinin üzerinde yürüyorum
ama geri dönmeyecek biliyorum

yüregim senin avucunda üsüyor
yenilip de kalkamam ki yeniden
lakin öyle degil
ben gülüyorum yine her seye ragmen

yalniz yalniz
bugulu camlara yaziyorum adini
hala kendine kiziyor bu adam
bizi neden üzüyor hayat

vazgeçmek kolay degildi
zaman gerekliydi hatta bize de
bugün seni özledim ve yine
sevmesen de ne olur söyleme.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder