20 Ocak 2013 Pazar

Vazgeçtim - Major Es


verse :

Yüzümde geçmisimden kalan izler pismanligin silüeti
bir insani avutmaksa tek yalan mesafesi
dilsiz sarkilar çalarken ayriligin ertesi
yitirilmis her ne varsa biraktim pesini

sesim yankilanir gidenlerimi ugurladigim limanda
kim bilir ki yalnizligim tetiktedir arkamda
yikinti halindeki umutlarim kasamda
gururdan maskelerle sakladim kalbimi zamanla

suskunlugum iskencedir ben onun mahkumu
ne denli kaybolus var, artik çarelerim sorunlu
kör sokaklar ortasinda terketmistim huzuru
anlamsizlasan sehirde haykirislar ugultu

kaçtigin bütün bu yollar delilindir korkuna
zaten uzaklassan da yakin sana yalanlar
mutluluga inanmasan da anlatilir masallar
bilir misin unutmaktir en asil intihar


nakaratx2:

vazgeçtim herseyden susmaktan gülmekten
ne kadar yol gittim yalnizlik omzumda
farkinda olmadan yitiyoruz aslinda
yorgunluguma yaslandim direniyorum zamana

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder