20 Ocak 2013 Pazar

Yokluğun - Major Gökberk


Merak etme dua et rabbime sag oldugu için
hatrin olmasa ölümü ellerimden olurdu o piçin
benim dünyami düsünmedin gittiginden beri
altinda kaldigin bu ibne seni korur mu ben gibi

tesekkürler yoklugunda ögrendim elbette birseyler
yazdigin mektupu yaktim geriye kalan sade küller
sadetimden eser yok yeni hastaligim sizofreni
beni görünce ceksin üstünden o lavuk ellerini!

kafayi yemek üzereyim pskolojim neden böyle
istagim bu aralar hiç yok ve sende öyle
nerdesin mutluluk ?

Simdi bak dört duvarla ben ayni karede
Tat almiyorum hayattan diceksin ki banabe
anliyorum seni haayt güzel tabiki eglenirken
Vakit geçiyor ölüm gelceksen artik gel

benimle birlikte olmak degilmis meger sebebi
bugün ölürsem eger tek sensin bunun nedeni
sensizligi ben bilirim sen anca onunla gez toz
yoklugunda artti ilaçlarim 1-2 doz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder