3 Mart 2013 Pazar

Adınla Anilacaktır Anılar - Meçhul Sanıklar


Bu gece beni birak gözümde anilarim canlandilar
rüzgâr gibi gelip geçen özlenen dakikalar
yillar önce rap yapardik alayciydi bakislar
yillar sonra buradayiz alay edenler alkislar
içinde yazdi kimisinin bizde soguk geçti kislar
götünde pire turlarken oglum bende yorgun kollar
giderken anladim zamansiz esti her rüzgâr
nedeni apaçik ortada maddiyatçi sevdalar
okulda yüzüm asikti hep sikici geldi dayakla
birakip pisman oldum sonra düsman oldum kitapla
kollananlar hariciydim çagirilirdim sert hitapla
firlattim kalemi kâgidi atildim iki defa
merhametten yoksun onküsür kisiydik okulda
bilemeyip bir ton sopayla uslanirdik tahtada
her sabah rüyani böl karanlikta düs yola
96 da tekrar baristim kalem kitapla

iste böyle geçip giden zaman simdi bir rüya
akilda kalan sadece hüzün tebessüm veya
rapti verdigim mola çikisti düsersem dara
arada yatma kalk dedi lafini sok bu hayata
hatirladikça dosta saygi kalles olana küfür saydim
pustluk yanina kalmadi unutulup gider mi sandin
bugünün yarini var yarinin ölümü ölenin mezari dar
göçer beden adin kalir adinla anilacaktir anilar

derdi olani dinledik dertlenince kayboldu
karni açla bölüstük doydu döndü düsman oldu
dislanandi biz güldük içlenince yüzü burustu pustun
kursunlamak için sirtimizda pusuda durdu
düsenin elini tuttuk ayaklaninca tanimaz oldu
küsene barisalim dedik dargin kaldi dikine kostu
hayatla yarisa girdik o galipti biz sonuncu
tadina varamadan geçen onca yil ziyan oldu
tasirsin yükünün yarisini arkandan kirbaç vurur
silersin kanayan yarasini yolun tuzakla son bulur
seversin birisini sirt dönüp gider kural budur
gömersin hatiralari gün gelir ve unutulur
aglasan duyanin olmaz gözlerinde yas kurur
ölsen kenarda kimse bakmaz gönlün sözle avutulur
bilsen öyle kahpeki tepende dönen karabuluttur
bes kurus etmezlere bir bak dilden hiç düsmez gurur

iste böyle geçip giden zaman simdi bir rüya
akilda kalan sadece hüzün tebessüm veya
rapti verdigim mola çikisti düsersem dara
arada yatma kalk dedi lafini sok bu hayata
hatirladikça dosta saygi kalles olana küfür saydim
pustluk yanina kalmadi unutulup gider mi sandin
bugünün yarini var yarinin ölümü ölenin mezari dar
göçer beden adin kalir adinla anilacaktir anilar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder