5 Mart 2013 Salı

Boğ Beni Dumana 2011 - Mc Derbeder


(Rap)
Bildigin gibi degil abi kafam iyi dumanli heryer, görüyorum ebemi
Çiz beni bitir hadi yok yapamazsin, kafamda iyi ama ayikta o kadar
Esprinin dozunu asalim mi bu gece? as kendini bendeki bu hecelere
Duyamazsin yok heryerde olmaz, çek hadi fisimi akan kan durmaz

Aslan sütünü ver bana barmen, yikilsin siseler fondib'e mesken
Bos kafadan yok hiç bir bok olmuyo, arabesk melodiler kanima islemiyo
Hayatima girenin hayatini silerim, kafamada girenin aklini seveyim
Simdilik bu kadar hor görme dostum, dinle nakaratimi hepten costum

Nakarat:
Serseri geldim serseri gittim, düsmedi maske (beni iyi dinle)
Gel beri beri beri, oturda söyle çek bir nefes daha tekrar dinle
Bu sarkida yer yok aska meske, birazda kafa bulalim hadi akalim
Sofrayi ser be, dertlere perde ,bog beni dumana sok beni tribe! (2x)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder