5 Mart 2013 Salı

Bu Şarkıyı Ben Sana Yazdım - Mc Derbeder


Nakarat:
Saramadim son kez seni kollarima, vermedin izin ama kalmaz yanina
Sen beni sattin paraya da pula da, öl desemde degmez sana
Kaç sene verdigim emekler oldu, suçumda var evet yalanlar oldu
Gel beni burdan kurtar yarim, kendimi alamam vakitte doldu
Severek ayrilik derdin sevgi nerde? hani biz bütündük bir yarim nerede
Çekipte gittin düstüm derde, gel beni kurtar cesarete perde

Rap:
Yok benim artik sana bestem ve benden sana bu son bestem
Dön dene dedim ama dinlemedin ve gittin benden aheste
Çizilen resmini yirttim yaktim, kalmasin artik tek zerren
Destursuz girdin dünüme ve kibrit çaktin bu günüme

Yorgunum anne yine beni benden aldi ve sildi benligimi
Tikandi yollar ardimda hüzün, geri verin bana gençligimi
Çok denedim ama yapamadim askim, silemedim senli hislerimi
Göster bana tek suretini yada çek vur, sil git defterimi

Derin bir uyku bana farz oldu, bosalan kadehim yeniden doldu
Her gece sarhos her gece ayyas, bilmeye gerek yok olacagi buydu
Dünyam döndü tersine hepten, lafini sözünü duymak istemem
Istemem artik al seni benden, akip gidenler ömrümden

Dünden bugüne bir bak bakalim, ne kaldi geriye "artiklar"
Yine bana gel yine gel beni bul, kapansin eski sandiklar
Dert bana! hüsran bana! ben biktim ve bol bol sövdüm arkandan
Mahçubum çok pismanim ben asla caymadim askimdan

Nakarat:
Saramadim son kez seni kollarima, vermedin izin ama kalmaz yanina
Sen beni sattin paraya da pula da, öl desemde degmez sana
Kaç sene verdigim emekler oldu, suçumda var evet yalanlar oldu
Gel beni burdan kurtar yarim, kendimi alamam vakitte doldu
Severek ayrilik derdin sevgi nerde? hani biz bütündük bir yarim nerede
Çekipte gittin düstüm derde, gel beni kurtar cesarete perde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder