4 Mart 2013 Pazartesi

Bugün Ve Yarın - Mc Erdem


Verse 1 :

Günes dogarken açtim gözlerimi bugün erken kalktim baktim
Hava çok güzel kuslar ötüsüyor çiçekler açmis herkes mutlu
Çiktim balkona baktim disari derin derin nefes aldim
Daldim birden hayaller alemine sanki rüyadaydim

Silkindim birden kendime geldim dedim artik çikma vakti
Üstümü giydim sapkami taktim cüzdan telefon ne varsa aldim
Çiktim artik disaridayim rüyalarimdan uzaklardayim
Onu gördüm birden karsimda nefesim daraliyor fenalardayim

Allah'im böyle bir güzellik olmaz bu nasil bir kizdir yaa
Asik etti beni kendine bir bakisi yetti sadece öylece
Bakti ve geçti ben resmen sirilsiklam asik oldum
Ben resmen bu kizda kendimi buldum kendime sordum

Ilk görüste ask olur mu sizce bence olur oldum iste
Ondaki güzellik öyle bir sey ki anlattikça kördügüm sanki
Hayallerimde gördügüm gerçek oydu hep karamsardim
Onun için her seyi yapmaya hazirim yeter ki farkima varsin

Nakarat :x2

Bugün güzel bir gün bugün özel bir gün
Bugün sever gönül asik olur ansizin
Yarin nasil olur yarin kasim sonu
Yarin hüzün dolu ayrilikmis yok yolu

Verse 2 :

Bugün yine erken kalktim rüyalarim kabus olmustu farkina vardim
Hayra yordum birden durdum düsündüm söyle bir kendime sordum
Acaba o da beni gördü mü orda acaba o da yordu mu hayra
Ve lakin ben çiksam karsisina desem ki sevdim galiba

O kadar cesaret var mi ki bende yok biliyorum her kelimede
Nefesim daralir konusamam susarim sadece gözlerine bakarim
Ama iste yetmiyor sadece fikir üretmek gerçege dökmek
Gerek bunu biliyorum ama ellerim titrek bedenim ürkek hangisi gerçek

Düsüncelerim artik beni çok yordu sanirim bir çözüm gerekiyordu
En iyisi onu bulup her seyi anlatmak dedim ve evden çiktim
Yürüdüm söyle bir saga sola baktim onu gördüm yine dondum kaldim
Kolunda bir erkek var off Allah'im yardim

Ilk günküyle simdiki halim arasinda daglar kadar fark var
Çünkü o gün onu gördüm ben çünkü o gün onu sevdim ben
Nerden bilecektim ki bir sevgilisi varmis ah kader
Baslamadan bitti askimiz halim çok beter


Nakarat :x2

Bugün güzel bir gün bugün özel bir gün
Bugün sever gönül asik olur ansizin
Yarin nasil olur yarin kasim sonu
Yarin hüzün dolu ayrilikmis yok yolu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder