4 Mart 2013 Pazartesi

Degmezmis Sana - MC Sefalet


Bu askin sonunda yanliz kalan ben oldum, nerde senin o sevgin sana soruyorum
Bana hesap vereceksin bunlari hak etmedim, seni sevmekten baska ne gunah isledim,
ayriligi sen istedin cekip giden yine sendin, kursun yesem bile bu kadar aci cekmezdim
omrumde birkere sevdim ama kiymet bilmedi, kiymet bilen insan olsa bana cektirmezdin
Askinla beni severdin birakipda gitmezdin, zaten sevseydin bole biseyi aklindan gecirmezdin
seni seven kalbime karsilik gosterirdin, guzel hayarllerimi suya dusurmezdin, nerden tavladim seni
lanet olsun sevgime, tavlamasaydim seni hayatim boyunca keske, can evimden vurdun beni
simdi bak su halime, cok sevdigim bi insanim , bak su ettigine
Ama birgun pisman olup donmek isteyeceksin, karsima cikacak yuzun olacakmi ne dersin
bundan eminimki bana geri geleceksin, geleceksin ama beni birdaha sevemezsin,
senin gibisine yoktur verilecek sevgim cunku beni terkettin hayatimi mafettin
nasil pisman oldum sana gonul verdigim icin, kalbimde yoksun artik benim icin bittin
Istemiyorum artik benim icin yoksun, git baskasina hadi belki mutlu olursun,
bana ettiklerin gibi gozlerin yas dolsun, nede olsa kendin ettin kendin buldun
baska bisey demiyorum, yolun acik olsun, benim kadar seveni diliyorum bulursun
bulamazsan bile yine suclu sen olursun, cekersin bir kursun o zaman kurtulursun


Birzamanlar sendin benim tek sevdigim, askinla tutusup yanmisti yuregim,
hic bi zaman yoklugunda tutmazdi bedenim, ama simdi ezildi, paramparca su kalbim
sendin beni terk eden, bendim seni cok seven, senin icin herseyimi feda eden ben
sendin bana hayat veren, aski bana sevdiren, ama simdi bu kalbim asktan nefret eden
Zaten donsen geri gelsen sevmem bidaha, bu kalbim bi kere oldu senin ugruna
sanmaki bir daha katlanir senin askina, git baskalarina , donme birdaha bana
madem sevecektin beni sevseydin yureginle, ama tas kalplisin anlatamam sozlerle
yazdigim sozler deymez senin gibisine, yaziklar olsun sana verdigim sevgiyede
bosuna gonul vermisim senin gibi birisine, beni sevsen birakip gitmezdin ellere
gittin ama gercik sevgiyi bulamilcenmi, sanmaki bulursun benden daha cok seveni,
bulamiyacaksin bundan kesin eminim, kalbimi sana vermistim, baska ne verebilirdim
ama kalbimde yerini sen bilemedin, sapladin hanceri kalbime cekip gittin


Arkanda bi enkaz biraktigini farkinda olmadigindan bile eminim
Benim hayatim o gece, o saate, o yerde durdu
Sen yasamana devam et, ben ise olmeye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder