3 Mart 2013 Pazar

Git - Medusa


1. BÖLÜM
hep düstüm ama gine kalktim saklandim ama gine söbelendim kaybedendim
her zamanki derbedegerdim kimileri gibi göz yaslarima sordum söylemedi
aglamak asla cevap degildi egildi tüm sorularim önümde harekete geçtim
ölüm yönümde ölümde kaybedilen tek sey bir kuru bedenle biraz zaman
ama hayatta kaybedilen çok sey namus seref mutluluk hayal bagirsamda
sesimi kimse duymaz uzun bir labirent yol bulunamaz siklari eledim
tek tek ama dogru cevap yok hiç bana beynimin kuytu bi kösesinde sakliydin
yasakliydin sanki yasakti seni konnusmak hakliydim her zamanki gibi farkliydim
derinlere asildim bogulmak üzereyim bulutlar üzerinde itirazdayim itirazdayim
her seye karsi bak kara bulutlar MEDUSA'ya karsi


Nakarat
Git sende git affete git
Git sende git affete git
Git sende git

2. BÖLÜM
nefretim en dibe dua ettim simdi durdu gözler tüm duygularin bekçisi sözler
maziye ön ayak oldu karardi her sey bir süre sonra unuttu gine beni bu kahbe
dünya düzen buymus aslinda hiç mi hiç degismezmis bu kati yasa birer birer
yok olan hayaller gözümde kaybolan resimler ellerimle seni kaybetim ama
sözlerimle sen geri geldin bilirsin yalan iyi degildir dogru söze inanmak
gerekir zorla güzellik olmaz ama nabzina göre serbet gerekir açti zorluklarin
hepsini ruhum seytani katletti seyrettim mafolanyalleri ve gözlerim özledi
günlrimi direncim kirilmak üzere biraktigin

Nakarat
Git sende git affete git
Git sende git affete git
Git sende git

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder