3 Mart 2013 Pazar

İçimdeki Sancılarla - Medusa


Rüyalarimda alsalar aglarimda sen gidince simdi yarama bassalar
giderim ölüme gizlice ben bu bi seni bir gördügümde çok acidi
kalp yine bak bi yüzüme bi kere sende susma konus anlamaliyim
anlamlarini yitirmisler düsünmeyi de umutlarim simdi baska diyarda
tek bi basima yastayim belki yoktu masallarda kaldi tozlu raflarimda
umutlarimda tütmemisti bak hevessiz ben yine bulutlarda varmistim
hayallerime gizlice ve sonra kaybolupta gitti terk etti sessizce
yeni bi günes dogdu belki farkinaysa varmadim bi zaman geçsin önce
belki bende bu beni yormadim simdi ben baska oldum bir yabanci edasiyla
belki çok yakin bir dost belki sende kaldim hala bir destan oldu çikti
bu senli benli hikaye ve çikmaz oldu gidilene belki yoktu bi çare yoktu derdime.

Yok degil yok degil bu kalpte kimse,
Yalandan söylenir her sey neyse,
Hüzün hep yanlisimdi belki nedense,
Dudaklar susmayip konussa keske. {x2}

Pencerenin karsisinda agladim zaman zaman neden sizce keyfim olmaz anlamazsin
çogu zaman bu kalbimin bi çözümü varsa çok uzakta olmali mesafelerde gizli
bende yarimdim anlami çok yoruldum anlatilmaz beynimde bu hirçin ve sende gel
pesimden fakat bitkin oldum içimde çaresizce baktim hayata belki çok zayiftim
tutunacak tek bi dal yoktu kalktim uykudaydim geçmisin tögbesiyle mesgul oldum
onca zaman simdi terk ettim onlari büyük birer yalandi her sey silmeliydim
vazgeçip de gitmeliydim belki yapamadim ki ben sonunda kalmaliydim odama
kapanir her gün aglarim düsünürüm seni her yanimda hissederim varligini
nefesini simdi sen uzaklarda bende sahte tuzaklarda sen yanimda baskalarla
ben içimde sancilarla.

Yok degil yok degil bu kalpte kimse,
Yalandan söylenir her sey neyse,
Hüzün hep yanlisimdi belki nedense,
Dudaklar susmayip konussa keske. {x4}

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder