3 Mart 2013 Pazar

Kaleme Sundum Yasımı - Meçhul Sanıklar


Kimini kanatir burasi kiminin yarasi desilir esilir mezari
ilkbaharda açar ömür ve sonbaharda dökülür hazani
yildizlara bakip ta içimi dökmek istesem de bu gece
perdeleri çekikti sehrin bende kaleme sundum yasimi
anmasan da adimi simdi çok görsen de bir selami
gülmesen de yüzüme kiymet vermesen de sen hatali
boynu bükülü yasamadim ki asamadigim engellerimdi
yüzüm hüzünle dost gündüzüm gecemle düsman oldu
sahte gülmelerin hünerken iki yüzünden düstü masken
paraya tap Allah varken belki sana kalir bu mesken
aglasan da fayda etmez ölüm ensende esen yelse
son nefeste muhtaç kaldigin dualarin dilinde
mermilerim izliydi oysa gözyaslarim içimde seldi
sonu kabir kibir nedendi hafizamda yasama dair
her animda tebessüm olsun istemistim belki
tam tersi dünya zindan biz müebbetiz sanki
tozpembe bildigin hayallere veda ettim
kosarcasina akan zaman mi yoksa ben mi galibim
kâbuslar misafirim sirtimda darbelerin izi
sen magdursan her rap im ve ben sanik dünyadaki

kapansin artik gözlerin yüksekten bakmasin
avci biz sen asikâr bos yollarda voltasin
selamin horsa verme kalsin içten kimse gülsün yüzüme
kirilir kalemim tutarim yasimi yazarim rap'i meçhullere

yasimi yazarim kovalar seneler satira bularim varsa çikarin
karli saçim acimi saçip ufka dalip hayaller kurarim
köstek olsa her adim uçsam fesat taslar kirilir kanadim
harama maglup olsam mahser günü gelir çatar hesabim
nereden gelir ölüm bilinmez kaderin yazisidir silinmez
kederi tanimaz parali ancak dünya malida yüz güldürmez
asini tastan al ve düs silen olur mu gözünün yasini
sende mevcut olsa güç sen mi karli sahtekâr mi
kaldir kiçini koltuktan bi günlük vazgeç kar' indan
bizi bos ver lan zaten çoktan kestik umudu yarindan
öyle yook ekmek ter damlatmadan kolay yoldan
kazanma hirsimiydi suyu bulandiran bi çabala lan
çaktirmadan hak çalarsan farkinda olmadan
hayatin talan olurda kork faili meçhul saniktan
zerre bulunamaz yüzünde mutluluktan dost satarsa
sabah uyandiginda boynuna dolanmis yar yilansa
bosuna kosmussun koçum karnin tokken çevren açsa
bes kurus yapmazsin servetin olup ta faydan yoksa
aynalarda dev olsanda acizsin kasilsan da
yukarilardan bakma bir rüya uyanmak var sonunda

kapansin artik gözlerin yüksekten bakmasin
avci biz sen asikâr bos yollarda voltasin
selamin horsa verme kalsin içten kimse gülsün yüzüme
kirilir kalemim tutarim yasimi yazarim rap'i meçhullere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder