2 Mart 2013 Cumartesi

Kasma Fazla - Medusa


sakin ama isteme bana geri kalsin amaçlari önüme koy ve de kaçsin yagmurun altina
sula bi de islat kurumasi vakit alir ahi mücellat bak ben o agzini kapatirim abi
yalak dolu milletin illeti sahi aslini bulamasam iffetim ani ve kursunu çakacaksin emri vaki

Nakarat

bak bana simdi söyle dinleyelim
seni yeryüzünden defnedelim
ama çok mu zor ki
biz bilelim
birak hadi
çok kasma fazla


sakli mi bahçesi sirlari meçhul ayaklari geri geri gider ama sahte palaskasi
büyük ama dayakti sahne bedelleri ödemedi basrolde yine paralari kap gel
savur savur ye zamanini harca ve bos yere ibne kara kara düsünüp otur
ve de sonra yanaklari kizarir aglar valla
devranim önüme gelir dolasip ta kalaslarin ardindan bakacaksa yeri gelip bana
yine soru soracaksa bela beni bekleme zaman da varsa çek git derim ama bide
bana sorsun gelsin onun bunun beynini yorsun feyzin hesabini sormadi yorgun
beden de bitkin benzi de solgun kelimelerin asli yoktu be kanka sokaklari sarhos
yuh de salla eskimis onlar birak ama kalsin hemen çaresine bakardi tayfa bu
kaç kaç maçlarin özetini göster anam bana kalsa direk sari kart ama yanlisin
üstünü örtemem anla makaslari aldi ya gerisini salla polikati dikkati bana da sen
ögret hebacisi gelir ama hayir ne hikmet bak kime niyet ve de kime kismet alip basi
giderim azaltin ezimet talih kusu mu adin bre kahpe kondun gittin agir bi de
darbe yoksul hafizan iplemez ibne direk geri gider agzin gerekirse

Nakarat

bak bana simdi söyle dinleyelim
seni yeryüzünden defnedelim
ama çok mu zor ki
biz bilelim
birak hadi
çok kasma fazla


sakin ama isteme bana geri kalsin amaçlari önüme koy ve de kaçsin yagmurun altina
sula bi de islat kurumasi vakit alir ahi mücellat bak ben o agzini kapatirim abi yalak
dolu milletin illeti sahi aslini bulamasam iffetim ani ve kursunu çakacaksin emri vaki

Nakarat

bak bana simdi söyle dinleyelim
seni yeryüzünden defnedelim
ama çok mu zor ki
biz bilelim
birak hadi
çok kasma fazla


sakli mi bahçesi sirlari meçhul ayaklari geri geri gider ama sahte palaskasi
büyük ama dayakti sahne bedelleri ödemedi basrolde yine paralari kap gel savur
savur ye zamanini harca ve bos yere ibne kara kara düsünüp otur
ve de sonra yanaklari kizarir aglar valla
devranim önüme gelir dolasip ta kalaslarin ardindan bakacaksa yeri gelip bana
yine soru soracaksa bela beni bekleme zaman da varsa çek git derim ama bide bana
sorsun gelsin onun bunun beynini yorsun feyzin hesabini sormadi yorgun beden de
bitkin benzi de solgun kelimelerin asli yoktu be kanka sokaklari sarhos yuh de
salla eskimis onlar birak ama kalsin hemen çaresine bakardi tayfa bu kaç kaç
maçlarin özetini göster anam bana kalsa direk sari kart ama yanlisin üstünü örtemem
anla makaslari aldi ya gerisini salla polikati dikkati bana da sen ögret hebacisi
gelir ama hayir ne hikmet bak kime niyet ve de kime kismet alip basi giderim azaltin
ezimet talih kusu mu adin bre kahpe kondun gittin agir bi de darbe yoksul
hafizan iplemez ibne direk geri gider agzin gerekirse

Nakarat

bak bana simdi söyle dinleyelim
seni yeryüzünden defnedelim
ama çok mu zor ki
biz bilelim
birak hadi
çok kasma fazla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder