7 Mart 2013 Perşembe

Niyet Neydi Akıbet Ne Oldu - Mazhar Fuat Özkan (MFÖ)


Niyet neydi akibet ne oldu bak
Niyet neydi akibet ne oldu bak

Seni bana verdiler
Büyüt adam et dediler
Çalistim bütün gücümle
Dedim ki sonunda kendi kendime

Siir yazdin ama sair oldun sanma
Düsün biraz arkadas bos yere kanma

Niyet neydi akibet ne oldu bak
Kimi herseyi ekonomik sandi
Kimi durmadan felsefe yapti
Kimi herseyi bilinç alti sandi

Kimi sil yeni bastan yapti
Niyet neydi akibet ne oldu bak

Niyet neydi akibet ne oldu bak
Seni bana verdiler
Büyüt adam et dediler
Çalistim bütün gücümle
Dedim ki sonunda kendi kendime

Kimi yildizlara inandi
Kimi fotoromana inandi
Kimi herseyi bilinçalti sandi
Kimi sil yeni bastan yapti
Niyet neydi akibet ne oldu bak

Kimi yildizlara inandi
Kimi fotoromana inandi
Kimi herseyi bilinçalti sandi
Kimi sil yeni bastan yapti
Niyet neydi akibet ne oldu bak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder