5 Mart 2013 Salı

Ölürüm - Mc Derbeder


Gelecegim bitanem herseyim guzelim
Sensin benim herseyim
Kalemim yetmez sana olan askima
Simdilik kulak ver sarkima
Ben seninim biricigim sende benim
Guzel gunler bizimle
Gelecegim umudum solmaz gulum
Sen olmasan ben yasayamam olurum
Odam sicak gunun guzel olacak
Sen varsin yanimda
Senle herseyin tadi damagimda
Bir senin icin kan akar damarlarimdan

Can Dayanirmi Bu Ayriliga
Gözlerinin Rengi Kaldi Aklimda
Umutsuz Birakma Beni Bir Basima
Ne Olur Terk Etme Kal Yanimda

Sen olmadan yanimda zaman gecer mi soylesene bana
Gelecegim umudum solmaz gulum
Sen olmasan ben yasayamam olurum
Gullerim solar sensiz gulum
Dayanamam yasarken olurum
Sensin benim solmayan gulum
Sana, Sadece sana yasar senin icin olurum
Geceler gecmez bana sen olmayinca yanimda
Sensizlige can dayanir mi soyle bana
Nolur benimle kal sevgilim omur boyu birakma

Can Dayanirmi Bu Ayriliga
Gözlerinin Rengi Kaldi Aklimda
Umutsuz Birakma Beni Bir Basima
Ne Olur Terk Etme Kal Yanimda

Gullerim solar sensiz gulum
Dayanamam yasarken olurum
Sensin benim solmayan gulum
Sana, sadece sana yasar senin icin olurum
Senin icin olurum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder