4 Mart 2013 Pazartesi

Rap'ten Başka - Mc Poyraz


Rap den baska kim anlatir ki derdi
Neydi sevdi gönlü deldi bir yürek
Haaa soyle anlatmak aciklamak lazim ne gerek
Çökerkse ilk basta temel ne emel kalir nede merhem aska
Isi sansta bulanlar laçka kor dügümle ugrasir baska
Gelenek görenek vaadiyle kandirilan düs sokaklari simdi yok oldu nerde
Dermani solenmis ama caresi bulunamamis derde ilk seferde yapilan hata
Tekrar eder durur kafamda her daim dostunu satanda kavrulur ote yandan
Sahte sevigye kapilmis yalniz kapler var su siralar uykumda derde care nerde
Gülmek mi gerek sürmek mi göze yaslari erken yasta agriyan saçlari boyamasak mi
Ölemi kalsa sorun yok eger baska bir yolu varsa hayalim derdimi assa kaliriz yine sansa

Bak yine kader ördu aglari diye baslayan cumlelerden kurtulan bir dil varsa anlat bana
Birak yildizlari birek gunesi be dostum ask gokyuzuyle anlatilmaz yalan sozlerle yazilmaz
Anlamak lazim ki bastan hak getire haktan askin omru yataktan geçer olmus simdi devriye
Çok uzak kalpten sevgiye geçiste görücü usulü varmis önceden mutlu olurmus sönmeden
Aile simdi nerde o eski yazilar yok bile geldim kendime anlattim rapime yine sen gör diye

Rapten baska kim anlatir ki derdi
Kendimden baska kim anlar ki beni
Sevdiysen vardir elbet bir bedeli
Modadan çikmis simdilerde out olmus bu sevgi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder