3 Mart 2013 Pazar

Sensizligin Denizinde - Mc Selcuk


Kimsenin olmadigi yerde akti gozyaslarim dermansiz
Soguk bir yaz yagmuru yagdi uzerime sensizim yapa yanliz
Ayriliga dusen yanlizlik ise hasreti cekene haksizlik niye
Suren sensizlige bahtsizlik niye
Hergun cok bekledim seni

Gormedin mi ne kadar zaman gecti ardindan
Gormedin mi beni
Ben sensizligin denizinde bogulurken

Darma duman olmus zihnimde kucuk bir resmini bulursamda
Baksam diye yanip tutusan bir genc var karsinda
Kutyu bir gecenin ardindan yagan yanlizlik hissi aldi
beni bikmiyor sokaklarinda
Medeniyetsiz insanligin sonucunda kaybettim seni
Durmayan yagmurlarin bulutlarinda
Ah bebegim bir kez daha donsen bana
Caresizce aglardim karsinda
Var saydigim dunya vurdu sirtimdan acimadan
Ismini yazmistim sancaklara
Hersey bile ruya ve kargasa

Vur beni sakla kalbini kalbime
Hadi yor beni ellerim nerde
Vur beni sakla kalbini kalbime
Hadi yor beni ellerim nerde

Elbetki birgun olacak gunesin dogacak
Alacakaranlik etrafi tekrar kaplayacak
Umutlarim yikilip bir sonrasi dogmayacak
Bir kopru beni sarmas dolas savuracak
Endamin bile bunun farkina varmayacak
Agladigim gunleri bir Allah birde ben unutamayacak
Gozlerindeki denizde yuzmek istedim kac defa, kac defa
Boguldum kuytularda, boguldum
Sogudum senden cok sogudum

Vur beni yak beni oldur kac git
Gereken neysede hakkimida ver git
Sonsuzluga dek kendini yak git
Yeniden dogsaydik severmiydik sevmezdik
Farzat olmusum bitmisim sefilim yasamak istermiydim
Sorma bunu bana zalim hakkimi yeme
Kan kussanda bir kez bile donup bakma bana
Bir kez bile donup bakma bana

Vur beni sakla kalbini kalbime
Hadi yor beni ellerim nerde
Vur beni sakla kalbini kalbime
Hadi yor beni ellerim nerde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder