4 Mart 2013 Pazartesi

Yaşamak mı Ölmek Mi (Ft.Dess) - Mc Erdem


DESS:

perdemi açtim dün gece gökü siki bel gibi
yok ki hiç yildizi simsayah yüregi
dogmuyor günes artik terk ettimis bu sehri
yardim edecek kimse yok ki umutlar tükendi
geldi geçti bir kalemle sildim hepsini
aldi gitti çaldi dostlarima olan sevgimi
yazdi sildi meleklerim günah defrerimi
vurdu kaçti ellindeki tek ümiti fark etmedi ki

düstügümde hep yanimdasin sandim
sahte gülüslerinize anlamsiz inandim
sahte kalmamak için benligini sattim
bense bu hayatla tek bilek savastim
cevapi olmayan bilmece deilmi yanlizlik
yetmedi mi sizinle aramizdaki uzaklik
her günümüzde ayri yalanla yasadik
balkonla birlikte hepinize inanmistik
NAKARAT:

bi anda uyandi uykudan amansiz
rüyalarinda bile kalmisti yalniz
yasamak mi ölmek mi hala kararsiz
bos umutlariyla kala kaldi yalniz

DESS:

bir uzanti misalim hizla bitti ömrüm
herkese içten deil zorlukla güldüm
ince bir çizgi üzerinde yürüdüm
sagin solum bi baktim her bir yanim kördü
umutlarima dogan günes sizinle batti
karanlik odamdayim kafamda dumanli
dostlarimda beni yalniz birakti
anladim ki tek dostum sigaramdi

sen mi ben mi umut bekledigimiz bir kefendi
gözlerimden akan yaslari bir kez olsun sildiniz mi
hayati mi kaybettim benim için dua ettiniz mi
ewt size soruyorum cenazeme geldiniz mi
ellerimde tutupta üzülme dostum dediniz mi
ellerimden tutupta bosver be dost dediniz mi
elerimden tutupta aglama artik dediniz mi
bir kez olsun sarilip hayat bu kahpe dediniz mi

NAKARAT:

hayatta kalmayi kolay mi sandiniz
tek yasamak zor geç anladiniz
oynadiiniz oyunlari bitmez mi sandiniz
verdiniz sözleri hiç tutmadiniz

MC ERDEM:

yikildim anladin mi bazi seyler bana çok geldi
mazi oldu artik her sey
yok derdim olsun bitsin istedim
oldu bitti sezmedi
eksik kaldi hislerimde böylesini görmedi

sakli kalmis bahçelerden gül ayirdim kendime
baktim dikeni ellerimde sordum ona derdi ne
verdi cvpni ben öylece kala kaldim
inmistim aslinda ne kadarda safmisim
yalanlarla yürüyen bir iliskinin sonucu
bos durmaktan biktim arktik yol uzun ve yorucu
gören gözler görmez oldu kalp atarken dil tutuktu
kalldi yoktu hiç umutu söylemistim yoktu sonu

görmedim anlamadim uzattikça uzattin
koptu ipler sonunda farkina varamadin
degermi sence söyle oldu bittiye getirme
duygu kat hislerine ask son kelime

NAKARAT:

bi anda uyandi uykudan amansiz
rüyalarinda bile kalmisti yalniz
yasamak mi ölmek mi hala kararsiz
bos umutlariyla kala kaldi yalniz

hayatta kalmayi kolay mi sandiniz
tek yasamak zor geç anladiniz
oynadiiniz oyunlari bitmez mi sandiniz
verdiniz sözleri hiç tutmadiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder